طراحی سایت ، سایت ساز ، فر.وشگاه ساز دانلود فیلم Anthropoid 2016
فروشگاه باران فایل
دانلود وفروش فایل

دانلود فیلم Anthropoid 2016

دانلود رایگان فیلم Anthropoid 2016 با کیفیت BluRay 720p

پیش نمایش فیلم اضافه شد

نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد

کیفیت ۴۸۰p اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movie
ژانر : بیوگرافی , تاریخی , مهیج , جنگی

✘ادامهـ مطلبـ✘

دانلود فیلم ایرانی کفشهایم کو

دانلود فیلم ایرانی کفشهایم کو با کیفیت ۷۲۰p DVDRip

پیش نمایش فیلم اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movie
ژانر : اجتماعی , غم انگیز
۶٫۱/۱۰ از ۱۳ رای

✘ادامهـ مطلبـ✘

دانلود فیلم Anina 2013

دانلود رایگان فیلم Anina 2013 با کیفیت DVDRip

پیش نمایش فیلم اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movie
ژانر : انیمیشن , ماجرایی , خانوادگی
۷٫۲/۱۰ از ۴۴۶ رای

مدت زمان : ۷۸ دقیقه
زبان : اسپانیایی
کیفیت : DVDRip
فرمت : MKV
انکودر : TM
حجم : ۴۵۰ مگابایت
محصول : اروگوئه , کلمبیا
ستارگان : Federica Lacano, Maria Mendive, Petru Valenski, Cristina Moran
کارگردان : Alfredo Soderguit


✘ادامهـ مطلبـ✘

دانلود سریال کره ای Mirror Of The Witch

دانلود سریال کره ای Mirror Of The Witch با لینک مستقیم

قسمت بیستم (پایانی) اضافه شد

کیفیت ۷۲۰p اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movie
ژانر : غم انگیر , تاریخی , ماجرایی , فانتزی
۸,۲/۱۰ از ۷۳۷ رای
مدت زمان هر قسمت : ۷۰ دقیقه
شبکه سازنده : JTBC
کیفیت : ۵۴۰p – ۷۲۰p
فرمت : MKV
حجم : ۳۵۰ – ۲۲۵ مگابایت
تعداد کل قسمت ها : ۲۰ قسمت
محصول : کره جنوبی
ستارگان :

✘ادامهـ مطلبـ✘

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی بنام خط موازی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی بنام خط موازی

Download New Music Siavash Yousefi Ft Yaser Mahmoudi – Khatte Movazi

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی بنام خط موازی

متن آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی بنام خط موازی

تو فکر تو بودم تو ، تو فکر بازی

بودیم توی این راه دو خط موازی

با دستای خالی برات گریه کردم ، ببین با چه حالی برات گریه کردم

اگه غصر رویاتو راحت نساختم ولی دیدی پات کل دنیامو باختم

اگه خواستی شاهزاده باشم نبودم

ولی من که واست بجاش مرده بودم


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:یاسر محمودی,,

ساعت 15:54 توسط باران:

دانستنی های جالب و حقایق خواندنی در مورد جزیره پوکت تایلند

حقایق خواندنی و بسیار جالب در مورد جزیره پوکت تایلند

پوکت از استان‌های جنوبی کشور تایلند و یکی از مقاصد محبوب گردشگری جهان است. این استان که از یک جزیره تشکیل شده، بزرگترین جزیره‌ی تایلند است. با توجه به علاقه‌ی گردشگران ایرانی برای سفر به تایلند و جزایر زیبای آن، در این مطلب حقایق جالبی را در مورد این جزیره به شما معرفی می‌کنیم. با کجارو همراه باشید.

پوکت یکی از جزایر پرطرفدار تایلند با آب‌وهوایی گرمسیری است. یکی از ویژگی‌های خوب این جزیره، پایین بودن هزینه‌ی اقامت و دیگر هزینه‌ها در مقایسه با مناطق دیگر تایلند است. اگر شما هم دوست دارید به این جزیره‌ی زیبا سفر کنید یا اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید، این مقاله را حتما بخوانید؛ ما در این مقاله ۱۸ حقیقت جالب آن را با شما در میان می‌گذاریم:

۱. پوکت بزرگترین جزیره‌ی کشور تایلند است که در سواحل غرب «دریای آندامان» قرار گرفته است؛ دو پل این جزیره را به سرزمین‌های اصلی تایلند وصل می‌کنند.

جزیره پوکت تایلند


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:گردشگری تایلند,,

ساعت 15:52 توسط باران:

تصاویر آموزش مرحله به مرحله مدل آرایش چشم با ریمل رنگی

در این مطلب آموزش مرحله به مرحله تصویری آرایش چشم با ریمل رنگی را به شما آموزش میدهیم که این نوع آرایش چشم باعث برجسته تر کردن رنگ چشم ها می شود.

آموزش تصویری آرایش چشم جذاب و زیبا با ریمل رنگی

 

متخصصان آرایش، نکات مهمی را برای ایجاد چشمانی جذاب با آرایشی دقیق ذکر می کنند، مثلا اگر می خواهید چشم هایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده کنید. اگر از سایه بعد از خط چشم استفاده شود، حالت خواب آلودگی و کم نما شدن درچشم ها ایجاد می شود، بنا براین از خط چشم باید در پایان کار برای ایجاد بهترین حالت استفاده کرد. با استفاده از ریمل مناسب می توان مژه ها را پرپشت و فردار کرد. برای این کار می توانید از انواع ریمل های پرپشت و بلند کننده مژه استفاده کنید. هیچ گاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلک های پایینی استفاده نکنید چراکه این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشم ها می شود.

بعد از رژ لب، ریمل مهم ترین وسیله آرایشی شماست.به کار بردن ریمل باعث درشتی چشم ها و جلوه دار شدن مژه هایتان می شود. به جز تنوع رنگ، ریمل ها انواع مختلفی دارند، ضخیم کننده، بلند کننده، حجم دهنده، پررنگ کننده، ضد آب و معمولی. روش ریمل زدن برای جلا دادن نگاه شما اهمیت بسزایی دارد.باید توجه داشته باشید ریمل شما تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن را بپوشاند.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:مدل آرایش چشم,,

ساعت 15:50 توسط باران:

سلبریتی های زن و مردی که قیافه شان آنچنان زیبا نیست ولی موفق هستند

ستاره ها و سلبریتی های معروف که زیاد خوش قیافه نیستند

هالیوود جای چهره های زیباست… اینطور نیست؟ این جمله قطعاً درست نیست و وقتی بسیاری از ستاره ها را از نزدیک می بینیم، متوجه می شویم که خیلی از آنها قیافه های کاملاً معمولی دارند و در زندگی روزمره مان افراد زیباتر بسیار دیده ایم. قضیه این است که ستاره ها هم درست مثل افراد عادی، عیب و نقص فیزیکی دارند و تنها امتیازشان این است که این نقص ها را بهتر می پوشانند.

 

بعضی از آنها اضافه وزن شان را زیر لباس هایی که هوشمندانه طراحی شده اند مخفی می کنند و بعضی از آنها ایرادهای چهره شان را با آرایش و میکاپ می پوشانند و بعضی دیگر سعی می کنند همیشه در کنار یک چهره زیباتر از خودشان جلوی دوربین ها قرار بگیرند و در عکس ها دیده شوند.

 

ولی باهوش ترین آنها از ماشین های تبلیغاتی شان برای شستشوی مغزی طرفدارانشان استفاده می کنند تا به آنها تلقین کنند که از آنچه هستند بهتر به نظر می رسند. این حقه ای است که بهتر از نورپردازی، رتوش و رژیم غذایی عمل می کند. وقتی چیزی را به دفعات برایتان تکرار کنند، کم کم شروع به باور کردنش می کنید تا اینکه ایمان بیاورید آن چیز واقعیت دارد. دیپیکا پادوکون زمانی به عنوان یکی از زیباترین بازیگران هندی معروف شد که بچه های تیم روابط عمومی اش این ایده را پخش کردند که او در اینترنت زیباترین زن دنیا نام گرفته است.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:,

ساعت 15:49 توسط باران:

این غذاها را بخورید تا باکتری های مفید روده تقویت شوند

این غذاها را بخورید تا باکتری های مفید روده تقویت شوند

باکتری های درون روده باعث هضم و جذب بهتر غذا می شوند و بر سلامتی کل بدن تاثیر می گذارند. در این مطلب مواد غذایی مفیدی را به شما معرفی می کنیم که این باکتری های مفید را تقویت می کنند.

مواد غذایی برای تقویت کردن باکتری های سالم روده

سلامت روده علاوه بر سلامت بدن شما با رفتار، خلق و خو و سلامت روان شما نیز مرتبط است. از اینرو تغذیه صحیح می تواند با کمک به سلامت باکتری های روده به سلامت بدن و همچنین روان شما کمک کرده و حس خوبی برای شما به همراه داشته باشند.

 

پنیر

اخیرا محققان توصیه می کنند که از انواع مختلف پنیر در تغذیه خود استفاده کنید، بخصوص پنیرهای از نوع پنیر کلبه و پنیر تخمیرشده نرم می توانند منبع غنی پروبیوتیک ها باشند.

 

ماست

ماست حاوی پروبیوتیک هایی است که برای باکتری های روده خوب است و با ایجاد یک محیط اسیدی تر موجب کاهش باکتری های مضر می شود. با محصولات لبنی طولانی عمر کنید.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:,

ساعت 15:47 توسط باران:

سکه یک میلیون ۹۶ هزار تومان شد/ کاهش ۳۸ تومانی قیمت یورو+ جدول

خبرگزاری فارس: سکه یک میلیون ۹۶ هزار تومان شد/ کاهش ۳۸ تومانی قیمت یورو+ جدول

در بازار تهران سکه طرح جدید با 2 هزار تومان افزایش یک میلیون و 96 هزار تومان، دلار بدون تغییر 3592 تومان و یورو با 38 تومان افت قیمت 3936 تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 2 هزار تومان افزایش یک میلیون و 96 هزار تومان و طرح قدیم با همان میزان رشد یک میلیون و 92 هزار تومان فروخته شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه به ترتیب 553 هزار، 291 هزار و 184 هزار تومان قیمت خورده است. بهای هر گرم طلای 18 عیار با 184 تومان کاهش 109 هزار و 897 تومان درج شد.

قیمت اونس در بازار جهانی با 80 سنت کاهش به 1266 دلار و 70 سنت رسید.

در بازار ارز، دلار بدون تغییر 3592 تومان، یورو با 38 تومان کاهش 3936 تومان و دهرم همانند آخرین قیمت معاملاتی روز پنج شنبه 985 تومان معامله شد.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:سکه یک میلیون ۹۶ هزار تومان شد/ کاهش ۳۸ تومانی قیمت یورو+ جدول,,

ساعت 15:46 توسط باران:

طرح تحقیق و تفحص از وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد

خبرگزاری فارس: طرح تحقیق و تفحص از وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به علت انتقادات به عملکرد وزارت کار، سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌ سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی موضوع تحقیق و تفحص را مطرح کرده‌اند که این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به دنبال انتقاد عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عملکرد سازمان تأمین اجتماعی، طرح تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق و شرکت‌های زیر مجموعه کلید خورد.

بر اساس این گزارش، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق‌های تابعه 2 روز دیگر به عنوان دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

همچنین، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌ اجتماعی از دیگر دستورکارهای مجلس در هفته پیش‌روست.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:طرح تحقیق و تفحص از وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد,,

ساعت 15:45 توسط باران:

آغاز مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول آذر

خبرگزاری فارس: آغاز مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول آذر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری از اول آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول آذر آغاز و تا 15 آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان متقاضی باید در سامانه نقل و انتقالات این دانشگاه به نشانی  http://ent.uast.ac.ir ثبت نام کنند.

بهرامی نسب خاطرنشان کرد: نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان این دانشگاه توسط واحد استانی صورت می‌گیرد و نقل و انتقال و مهمانی در این دانشگاه به واحدهای استانی تفویض اختیار شده است.و انتقال به مراکز استان تهران باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه بررسی شود.


✘ادامهـ مطلبـ✘

پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا اسرار این سازمان را سرقت کرد

خبرگزاری فارس: پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا اسرار این سازمان را سرقت کرد

پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که مظنون به سرقت ابزار هکری این نهاد است به مدت دو دهه مجموعه با ارزشی از اسرار طبقه بندی شده این سازمان را نزد خود نگهداری می کرد.

به گزارش فارس به نقل از سی اس او آنلاین، بررسی ها نشان می دهد که هارولد مارتین 51 ساله که در آگوست گذشته دستگیر شده است اطلاعات ارزشمندی را درباره عملکرد آژانس امنیت ملی آمریکا در اختیار دارد.

پلیس 50 ترابایت اطلاعات دیجیتال و همین طور هزاران صفحه سند را از وی ضبط کرده که برخی از آنها مربوط به برنامه های عملیاتی طبقه بندی شده بر علیه دشمنان ایالات متحده است. شرایط کاری مارتین به گونه ای نبوده که موظف به اطلاع از این مباحث باشد و همین مساله احتمالا به مجازات سنگین وی منجر خواهد شد.

جرم اصلی این فرد سرقت ابزار هکری مورد استفاده آژانس امنیت ملی آمریکا برای نفوذ به رایانه ها و فروش انلاین آن بوده است. این ابزار توسط گروه هکری Shadow Brokers برای فروش در فضای مجازی عرضه شده بود.


✘ادامهـ مطلبـ✘

مرگ دختربچه ۶ ساله حین عمل جراحی در هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری فارس: مرگ دختربچه ۶ ساله حین عمل جراحی در هاله‌ای از ابهام

دختری ۶ ساله سه روز پیش به دلیل دل درد و استفراغ، به بیمارستانی در کرج منتقل شد؛ اما به دلایل نامعلوم حین یک جراحی ساده جان خود را از دست داد.

 به‌گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، خانواده دخترکی 6 ساله سه روز پیش به دلیل دل درد و استفراغ فرزندشان، آن را به بیمارستانی در کرج منتقل می‌کنند. بیمار توسط پزشک ویزیت و در نهایت آپاندیسیت برای آن تشخیص داده می‌شود عملی که روزانه در بسیاری از بیمارستان‌های کشور انجام می‌شود ولی این خانواده کودک را داغدار می‌کند. این خبر را نخستین بار یکی از اقوام کودک به رسانه‌ها اعلام می‌کند تا شاید دلیل مرگ آن پیگیری شود.

بهزاد کلانتری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص فوت دختر  6 ساله  اظهارداشت: بیمار در ساعت 11:30 دقیقه صبح روز 28 مهرماه مطابق برگه تریاژ پرونده اورژانس با علائم درد شکم و استفراغ مراجعه می کند که در ساعت 11:30 دقیقه توسط پزشک اورژانس ویزیت می شود و تحت نظر در اورژانس قرار می گیرد.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:مرگ دختربچه ۶ ساله حین عمل جراحی در هاله‌ای از ابهام,,

ساعت 15:41 توسط باران:

برگزاری نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان‌های سراسر کشور

خبرگزاری فارس: برگزاری نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان‌های سراسر کشور

جانشین شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در تاریخ 14 آبان ماه در استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجید منعمی جانشین شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، در نخستین نشست مشترک نمایندگان استانی آن شورا، از برگزاری اجتماع ملی زائرین اربعین در 14 آبان ماه خبر داد.

منعمی گفت: در این نشست که در مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان در تهران برگزار شد، نمایندگان شورای راهبری جوانان در کمیته فرهنگی و آموزشی استان‌های سراسر کشور، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت پذیرفته در راستای برگزاری نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین، به منظور هر چه بهتر برگزار شدن آن برنامه، به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پرداختند.


✘ادامهـ مطلبـ✘

خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی افتتاح شد

خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در شهرک صنعتی عباس‌آباد ورامین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در شهرک صنعتی عباس‌آباد ورامین افتتاح شد.

در مراسم افتتاح خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی هومن کریمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید‌کننده این کاتالیست‌ها گفت: تولید کاتالیست‌ها محور فعالیت‌های ماست و تاکنون هزار تن کاتالیست بارگذاری کردیم.

وی افزود: خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی امروز افتتاح شد که از طریق آن فلزات مختلف به صورت رسوب گیری در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا با این خط تولید چهار نوع کاتالیست بهره‌برداری می‌شود. کاتالیست‌ها در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌ها کاربرد دارند.


✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ شنبه 1 آبان 1395برچسب:خط تولید کاتالیست‌های هم رسوبی افتتاح شد,,

ساعت 15:36 توسط باران: